Ogólny zakres obowiązków na stanowisku pracy:1. Przygotowywanie planów inwestycyjnych na rok budżetowy.2. Wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych na inwestycje. 3. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem zamówienia i odbiorem dokumentacji projektowej.4.Nadzorowanie i koordynowanie współpracy z powiatowymi jednostkami w zakresie wymaganym do prawidłowego realizowania inwestycji i remontów. 5. Nadzorowanie i koordynowanie prac przygotowawczych oraz uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe.6. Sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem prawidłowości oraz kompletności. 7. Reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia. 8. Nadzorowanie i sprawdzanie sporządzanych analiz i sprawozdań.9. Nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych. 10. Koordynowanie prac związanych z organizowaniem i uczestniczeniem w przeglądach pogwarancyjnych.11. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem dokumentacji i wyłonieniem inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań. 12. Sprawdzenie wzoru umowy na realizację zadania wraz z uzyskaniem weryfikacji pod względem prawnym. 13. Sprawdzenie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji. 14. Nadzór nad wykonawstwem umów w zakresie zgodności z harmonogramem rzeczowo- finansowym.15. Przygotowywanie dokumentacji z realizowanych obiektów budowlanych do eksploatacji użytkownikom w tym dokumentów PT.16. Współpraca z biurem projektów oraz z biurem geodezyjnym w zakresie opracowywanych dokumentacji.17. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji zabytków.18. Uzgodnienie dokumentacji technicznych w zakresie kolizji z drogami gminnymi.19. Koordynacja i uzgadnianie dokumentacji projektowej w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym w Polkowicach. 20. Dokonywanie w ramach zadań wskazanych w zakresie czynności i podejmowanych w oparciu o zamówienia publiczne, następujących czynności zastrzeżonych dla Kierownika Zamawiającego w postępowaniu oraz czynnościzwiązanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia : 1)opisanie przedmiotu zamówienia publicznego, 2)ustalenie wartości zamówienia publicznego lub jego części,3)opisanie sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) określenie kryteriów oceny ofert,21. Wykonywanie obowiązków związanych z przepisami dotyczącymiobowiązkowego raportowania schematów podatkowych , o których mowa w art. 86a i następnych Ordynacji Podatkowej / dalej obowiązki MDR/ w szczególności :1. Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi obowiązków MDR.2. Śledzenie zmian w przepisach dotyczących obowiązków MDR.3. Kształcenie w zakresie obowiązków MDR w szczególności poprzez uczestniczenie w szkoleniach, lekturę fachowych periodyków bądź literatury.4. Stałe monitorowanie operacji gospodarczych oraz finansowych Gminy pod kątem obowiązków MDR oraz stałe monitorowanie wszelkich zdarzeń mogących wypełnić status schematu podatkowego oraz informowanie zespołu MDR o każdym podejrzeniu zaistnienia zdarzenia MDR.5. Udzielanie informacji na temat operacji gospodarczych Gminy, co do których zachodzi podejrzenie, iż stanowią one zdarzenie rodzące obowiązki MDR. 6. Bieżące monitorowanie i analiza przestrzegania przepisów dotyczących MDR oraz zasad postępowania określonych w procedurze. 22. Nadzór i realizacja budżetu gminy zgodnie z planem finansowy. Angażowanie środków finansowych w ramach posiadanego planu finansowego w programie Zaangażowanie.23. Realizacja innych zadań ustalonych w uchwałach Rady Gminy i zarządzeń Wójta lub zleconych przez Wójta oraz przez Skarbnika Gminy. 24. Ścisła współpraca z Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego dotycząca wykonywania zadań obronnych oraz zadań z zakresu zarządzania kryzysowego 25. Wykonywanie sprawozdań rocznych z sieci dróg oraz kanalizacji deszczowej. 26. Uzgadnianie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym oraz lokalizacji zjazdów27. Zlecenie kontroli dróg.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane inżynieria sanitarna, budownictwo
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość obsługi Microsoft Office
Uprawnienia: Obsługa uzrądzeń biurowych
Wymagania inne:Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.Doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy
Miejsce pracy:Grębocice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 do 6 300 PLN