Koordynator ds. sprzedaży-logistyki

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Koordynator ds. sprzedaży-logistyki
Miejsce pracy: Głogów
Numer: StPr/25/0371
OBOWIĄZKI:
zarządzanie zespołem sprzedaży, nadzór nad działaniami marketingowymi i logistyką
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Głogów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Szczegóły oferty

Stanowisko: Koordynator ds. sprzedaży-logistyki

dolnośląskie / Głogów

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

wczoraj

Podobne ogłoszenia

Koordynator ds. sprzedaży-logistyki

Miejsce pracy: dolnośląskie / Głogów

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Oferta od: 2025-06-27

Koordynator ds. sprzedaży-logistyki

Miejsce pracy: dolnośląskie / Głogów

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Oferta od: 2025-06-07

Praca

Sprawdź najnowsze oferty pracy

dzisiaj

Praca.pl

SZCZEGÓŁY

Inżynier Budowy

Miejsce pracy: dolnośląskie / Polkowice

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i nadzór nad realizacją prac budowlanych, koordynację dostaw materiałów, kontrolę jakości i postępu robót oraz przestrzeganie zasad BHP na placu budowy. Do zadań należy również dokonywanie...

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

SZCZEGÓŁY

Doradca klienta kluczowego w markecie budowlanym

Miejsce pracy: dolnośląskie / Legnica

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży,...

dzisiaj

Transgourmet Polska

SZCZEGÓŁY

Pracownik Działu Mięso

Miejsce pracy: dolnośląskie / Lubin

Twój zakres obowiązków obróbka mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania...