Kierownik działu obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/0697
OBOWIĄZKI:
Kompleksowe zarządzanie Działem Obsługi Klienta; Budowanie zaangażowanego zespołu i kierowanie pracą podległych pracowników, w tym m.in. rozdzielanie zadań między pracownikami i nadzór nad ich wykonywaniem, tworzenie harmonogramów czasu pracy, udział w procesie rekrutacji nowych pracowników, analiza wyników pracy, dbanie o dobrą atmosferę; Praca z klientem indywidualnym i grupowym. Monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta oraz wdrażanie standardów w tym zakresie; Przedstawienie projektów, wniosków i obserwacji mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży i usprawnienie działalności spółki; Współpraca z innymi działami spółki; Sporządzanie planów oraz dokumentów analitycznych i sprawozdawczych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Uprawnienia: odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu
Uprawnienia: umiejętność zarządzania zespołem
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, pakietu MS Office


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : umiejętność samodzielności i odpowiedzialności w wykonywaniu zadań; umiejętność nawiązywania i utrzymywania silnych relacji;[Umiejętność 1] : umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej; zdolności komunikacyjne, analityczne, logicznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów;[Inne] : Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - komunikatywna. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV. Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Szczegóły oferty

Stanowisko: Kierownik działu obsługi klienta

dolnośląskie / Polkowice

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

2025-05-03

Podobne ogłoszenia

Kierownik działu utrzymania ruchu

Miejsce pracy: dolnośląskie / Polkowice

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Oferta od: wczoraj

Kierownik działu technicznego / menadżer projektu

Miejsce pracy: dolnośląskie / Lubin

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Oferta od: 2025-05-06

Praca

Sprawdź najnowsze oferty pracy

dzisiaj

WPIP Construction Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Przemysłowej Sp. z o.o. Sp. k.)

SZCZEGÓŁY

Administrator Działu Zakupów (branża budowlana)

Miejsce pracy: dolnośląskie / Polkowice

Zakres obowiązków: pozyskiwanie danych od podmiotów zewnętrznych; agregacja i wstępna analiza danych; utrzymanie bazy danych i kontrola danych; sporządzanie raportów; wykonywanie prac biurowych; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych...

dzisiaj

Estella Home fo Textiles Sp. z o.o.

SZCZEGÓŁY

Szwacz / Szwaczka

Miejsce pracy: dolnośląskie / Polkowice

Obowiązki: szycie artykułów pościelowych na maszynach przemysłowych. Wymagania: umiejętność obsługi maszyn overlock i stebnówka. minimum zawodowe wykształcenie, preferowane kierunkowe (krawcowa). doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. zdolności...

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

SZCZEGÓŁY

Operator koparki, koparkoładowarki

Miejsce pracy: dolnośląskie / Głogów

obsługa koparki na budowie Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Operator koparkoładowarki Wymagania inne: Doświadczenie w pracy na koparce i koparko-ładowarce. Praca w godz.: 07:00-15:00